Послуга мобільного зв'язку
Будь завжди поруч з рідними та близькими разом з інтернетом від ПП "Зеус Нет" та послугою мобільного зв'язку від лайфселл *. Оберіть зручний для Вас мобільний план і сплачуйте за інтернет і мобільний зв'язок одним платежом, в одному місці.
Назва | Mobile 85 | Mobile 99 |
Абонплата, грн/міс | 85 грн. | 99 грн. |
4G+ Інтернет | 10 Гб. | Необмежено. Після використання 50 Гб, швидкість знижується до рівня 3G |
Дзвінки в мережі livecell | Необмежено | Необмежено |
Дзвінки на інші номери по Україні, хв | 100 | 400 |
SMS по Україні, од | 100 | 100 |
Доступ до соціальних мереж | --- | Необмежено |
Розрахунковий період додаткової послуги Mobile 85 та Mobile 99 - календарний місяць.
Списання абонентської плати відбувається кожен день в 00:01 на умовах передоплати.
Якщо на балансі абонента недостатньо коштів для сплати за користування додатковою послугою Mobile 85 чи Mobile 99, абонентська плата не списується, послуги, що входять до додаткової послуги Mobile 85 чи Mobile 99 з абонентською платою не нараховуються, а за абонентським номером мобільного зв’язку доступні лише послуги вхідних дзвінків та вхідних SMS.
Поновлення користування додатковою послугою Mobile 85 чи Mobile 99 відновиться після поповнення особового рахунку абонента в компанії "Зеус Нет" на суму вартості пакету послуг.
Компанія "Зеус Нет" в праві на свій розсуд відмовити абоненту в підключенні до додаткової послуги Mobile 85 чи Mobile 99 без пояснення причини.
Компанія "Зеус Нет" не несе відповідальності за не ознайомлення/не своєчасне ознайомлення абонентом з умовами користування даної додаткової послуги.
Компанія "Зеус Нет" залишає за собою право встановлювати та змінювати тарифи (тарифні плани) на свої послуги, згідно з Законом «Про телекомунікації» від 18.11.2003 р. № 1280-IV, змінювати перелік таких Послуг.
Термін дії:
Термін дії додаткової послуги Mobile 85 чи Mobile 99 становить один календарний місяць з дати його
активації (з 1-го числа і по останній день місяця включно). При відключенні чи зміні додаткової послуги, попередньо сплачена абонентом
абонентська плата (невикористана частка коштів) не підлягає перерахунку та поверненню абоненту, з урахуванням відсутності технічної
можливості у Провайдера (згідно з положеннями глави VII Закону «Про телекомунікації» від 18.11.2003 р. № 1280-IV та Правилами надання
та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295).